20230213

13.2.2023.

"...Sillä moittien heitä hän sanoo: Katso, päivät tulevat, sanoo Herra,

jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton,

en sellaista liittoa kuin se. jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin,

kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. 

Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en  minäkään heistä

huolinut, sanoo Herra. Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin 

heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen

lakini heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja niin

minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. ..."

(Hebr. 8:8-10). 


Sydämelliset onnittelumme pastori Raimo Kauppiselle syntymäpäivän johdosta!

Maanantai. Lähellä nollaa klo 5.35. 

Aamupalaa ja kahvia.

Klo 6.15:ksi ajelin helluntairukoushuoneelle Aamurukoukseen. 5 henkeä.

Vielä sänkyyn.

Kahvia.

Rukousta. Luin Hesekielin kirjaa.

Kävimme rouvan kanssa - niin kuin armeijan miehet sanovat - n. 3 km kävelylenkillä. N. 3 plus astetta. Sellainen hivenen keväinen tuntu.

Kävimme M-L:n kanssa kylällä. Veimme sähköromua sellaisen keräyspisteeseen ja paperia paperinkeräykseen. Samalla reissulla myös syömässä Halpa-Hallissa. M-L vei kukkia Terhi-Marjalle/perreelle - taisi huomisen ystävänpäivän johdosta.

Laitoin takkaan tulen.

Kahvia.

Kuuntelimme Patmosta.

Iltapalaa ja teetä.

Seurasimme uutisia - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "...niin on myös se liitto parempi, jonka takaajaksi Jeesus on tullut" (Hebr. 7:22).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti