20230203

3.2.2023.

"...Ja filistealainen sanoi vielä: Minä olen tänä päivänä häväissyt Israelin taistelurivit. Antakaa tänne mies, niin me taistelemme keskenämme. ... Ja filistealainen astui esiin haastaen taisteluun joka aamu ja ilta, neljänäkymmenenä päivänä. ... Ja Daavid sanoi Saulille: Älköön kenenkään mieli masentuko hänen tähtensä. Palvelijasi käy taistelemaan tuota filistealaista vastaan. ... Ja hän otti sauvansa käteensä, valitsi purosta viisi sileätä kiveä, pani ne paimenlaukkuun, joka hänellä oli linkokivisäiliönä, otti lingon käteensä ja meni filistealaista vastaan. ... Mutta Daavid sanoi filistealaiselle: Sinä tulet minua vastaan miekan, peitsen ja keihään voimalla, mutta minä tulen sinua vastaan Herran Sebaotin nimeen, Israelin sotajoukon Jumalan, jota sinä olet häväissyt. Tänä päivänä Herra antaa sinut minun käsiini, ja minä surmaan sinut, katkaisen sinulta pään ja annan filistealaisten sotajoukon ruumiit tänä päivänä taivaan linnuille ja metsän pedoille; ja kaikki maat tulevat tietämään, että Israelilla on Jumala. ... Ja Daavid pisti kätensä reppuunsa ja otti sieltä kiven, linkosi ja satutti filistealaista otsaan, niin että kivi upposi hänen otsaansa, ja hän kaatui maahan kasvoillensa."

(1. Sam.17:10, 16, 32, 40, 45-46, 49).


Perjantai. 5.7 astetta klo 7. Pimeää. Harmaa taivas.

Aamupalaa ja kahvia.

Kävin viemässä Danielin 8:ksi TET-viikon työpaikkaan.

Vielä loikoilemista.

Kahvia. M-L leipoi sämpylöitä.

Rukousta. Luin Hesekielin kirjaa.

Kahvia.

Kävimme viemässä M-L:n kanssa Emilian 14:ksi harjoittelupaikkaan. M-L kävi kaupassa. Samalla reissulla toimme Danielin TET-paikasta kotiin.

Ruokaa ja kahvia.

60 min. kävelyä/rukousta juoksumatolla.

M-L neuloi minulle komiat sukat.

Laitoin takkaan tulen.

Rukousta.

Iltapalaa ja teetä.

M-L laittoi lihamurekkeen takkaan paistumaan. Sen jälkeen puuroa.

Siunausta! 

Ps. "Vaelluksessanne olkaa viisaat ulkopuolella olevia kohtaan, ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä"  (Kol. 4:5).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti