20230218

18.2.2023.

"...Ja hän sanoi minulle: Ihmislapsi, nämä luut ovat koko Israelin heimo. Katso, he sanovat: Meidän luumme ovat kuivettuneet, toivomme on mennyttä, me olemme hukassa. Sen tähden ennusta ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan. Ja siitä te tulette tietämään, että minä olen Herra, kun minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne. Ja minä annan teihin henkeni, niin että te tulette eläviksi, ja sijoitan teidät omaan maahanne. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra: minä olen puhunut, ja minä sen teen, sanoo Herra. ..."

(Hes. 37:11-14).


"...Eilistämme me emme voi itse muuttaa. Eilisen teot ja tekemättä jättämiset ovat täyttä totta ja kiertävät huomisessa eteemme, jos emme saa niitä tänään eli otollisena aikana selviksi. Eiliseen nähden on vain yksi mahdollisuus, se, että saamme kaiken anteeksi. Nyt voimme ottaa Jumalan armonvastaan niin, ettei se jää turhaksi. "Nyt on otollinen aika, nyt on pelastuksen päivä." ... Jos aiot tulla, sano vain kyllä, ja niin sinä lähdet liikkeelle. Sinun tahdossasi muodostuva myöntävä sana on ensimmäinen askel. Et sinä muuta voi, eikä muuta tarvitsekaan, mutta tämä "kyllä" olisi parasta sanoa aikanaan. Mieluummin nyt."

(Erkki Leminen, Armo kuuluu sulle juuri, s. 26, Karas-Sana Oy 1984).


SEURAAVA SAARIJÄRVI RUKOILEE - kristittyjen yhteinen rukousilta on pe. 21.4.2023. klo 18 Saarijärven työväentalolla.


Lauantai. 1.3 astetta miinuksella ylösnousussa. Harmaa taivas. Oli satanut - ja sateli - lunta.

Aamupalaa ja kahvia.

Rukousta. Luin Hesekielin kirjaa.

Laitoin tulen takkaan.

Ruokaa ja kahvia.

Seurasin jälkikatseluna yleisurheilun halli-SM -kisoja netin kautta.

HIIT-treeni: 10 x 1 min. kuntopyörällä kovalla tempolla. Väleissä 1 min. hiljaista polkemista. Alussa ja lopussa 3 min. rauhallista poljentaa.

Iltapalaa ja teetä.

Luin hetken kirjaa. Sängyssä vielä lisää.

Seurasimme uutisia - minä myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "...ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevastas vihasta" (1. Tess. 1:10).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti