20230211

11.2.2023.

"...Näin sanoo Herra, Herra: Kun minä kokoan Israelin heimon kansoista, 

joitten sekaan he ovat hajotetut, silloin minä näytän pyhyyteni heissä pakanakansain

silmien edessä, ja he saavat asua maassansa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille.

He asuvat siinä turvallisesti ja rakentavat taloja ja istuttavat viinitarhoja. Turvallisesti he

asuvat, kun minä panen toimeen tuomiot kaikille heidän naapureillensa, jotka ovat

heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa."

(Hes. 28:25-26). 


Lauantai. 5.6 astetta miinuksella ylösnousussa. Sininen taivas. Aurinko paistoi.

Aamupalaa ja kahvia.

Rukousta. Luin Hesekielin kirjaa.

Kävin 8.3 km kävely/rukouslenkillä Tarvaalan suunnassa. Sai hengitellä raikasta talvi-ilmaa, mutta myös raikasta taivaallista ilmaa. Kyllä hanget kimaltelivat. M-L oli käynyt myös kävelylenkillä.

Tultuani lenkiltä lapioin ohuet lumet portaiden etupuolelta. Laitoin myös linnuille, ym. syöjille, siemeniä. Tulet takkaan.

Ruokaa ja kahvia.

Luin hetken kirjaa.

Tuli seurattua jälkilähetyksinä myös hiihdon Suomen-cup -lähetyksiä netin kautta.

M-L leipoi.

Iltapalaa ja kahvia lämpimän pullan kanssa.

Seurasimme uutisia - myös Israelista.

Katsoimme netin kautta TV7:lta Se löytyi-juhlan Lohjalta. Exitin konsertti ja evankelioiva puhe.

Tänään saimme videon Timolta, jossa Milena soittaa rumpuja. Näyttäisi olevan taipumusta.

Kun en muistanut "muistojen kirjaan" laittaa penkkaripäivänä, niin laitan nyt: Tampereella oli penkkareita viettämässä myös Eelis, yksi lastenlapsemme. Videon saimme penkkariajelusta. Niin ne vain kasvavat - nuot lastenlapsetkin!

Siunausta!

Ps. "Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen" (Gal. 5:1).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti