20230217

17.2.2023.

"...Kuinka minä jättäisin sinut, Efraim, heittäisin sinut, Israel? Kuinka jättäisin

sinut niin kuin Adman, tekisin sinulle niin kuin Seboimille? Minun sydämeni kääntyy,

minun säälini herää. En minä pane täytäntöön vihani hehkua, en enää hävitä Efraimia.

Sillä minä olen Jumala enkä ihminen, olen Pyhä sinun keskelläsi; en tule minä vihan

tuimuudessa. Ja he vaeltavat Herran jäljessä. Hän ärjyy kuin leijona - niin, hän ärjyy,

ja vavisten tulevat lapset mereltä päin. Vavisten he tulevat Egyptistä kuin linnut, Assurin 

maasta kuin kyyhkyset, ja minä saatan heidät asumaan kodeissansa, sanoo Herra."

(Hoos. 11:8-11).


"...Vain yksi on selvää ja varmaa - tämä hetki. Nyt-hetki on totta. Elämä on nyt. Vain tämän hetken me todella omistamme. Tässä hetkessä on onnemme tai onnettomuutemme. Tämänhetkisen tilanteen pohjalta ponnistamme huomiseen: Jos olemme kestävällä pohjalla, jos olemme hyvällä tiellä, kasvot valoa päin, emme kulje huomisen varjossa, sen peloissa, vaan paremman toivossa. Toivomme perustuu varmoihin asioihin eli Jumalan lupauksiin. ..." (Erkki Leminen, Armo kuuluu sulle juuri, Karas-Sana 1984, s. 23).

Sydämelliset onnittelumme - vielä tässäkin - Ilmari Kurjelle, 97 v-päivän johdosta, Muonioon!

Perjantai. 1.1 astetta plussalla noustessa, Harmaa taivas.

Aamupalaa ja kahvia.

Rukousta.

Pieniä kotiaskareita.

Kahvia.

Kävin pienellä, n. 3 km kävely/rukouslenkillä Tarvaalan suunnassa.

Rukousta. Luin Hesekielin kirjaa.

Ruokaa ja kahvia.

Luin hetken kirjaa.

Laitoin takkaan tulen.

M-L meni 18:ksi Naisteniltaan helluntairukoushuoneelle.

Puhuvat herätyksestä Amerikassa (Asbury University Revival live 2023).

Iltapalaa ja teetä.

Uutisia - myös Israelista.

Siunausta!

Ps. "Rauha sinulle!..." (3. Joh. 1:15a). 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti